Heb je een technieker nodig?
Ondervindt je een probleem met een VELUX product? Dan helpen onze techniekers je graag verder.
Wij kennen jouw VELUX product door en door
Indien een servicebezoek buiten de gestelde garantie valt, berekenen we een servicekost voor kleine reparaties (veelal opgelost binnen 30 minuten) en de daarbij benodigde onderdelen.
Bij grotere reparaties buiten garantie berekenen we de eerder genoemde servicekost, het aanvullende arbeidsloon van onze installateur(s) per begonnen uur en eventuele kosten van de nieuwe onderdelen. De totaal te verwachten kosten worden voor aanvang van de werkzaamheden met je besproken.
Wil je een servicebezoek inplannen?
Vul het formulier hieronder in. Dan neemt onze afdeling dienst na verkoop zo spoedig mogelijk contact met je op. Vergeet niet, voor je met jouw aanvraag begint, alle benodigde coderingen van jouw VELUX product(en) over te nemen van de typeplaatjes. Alleen met behulp van deze coderingen kunnen wij jouw verzoek efficiënt afhandelen.
Let op: Wij kunnen je alleen van dienst zijn indien je in België of Nederland woont.
Vul het formulier voor uw servicebezoek hieronder in.
Alle velden met een * zijn noodzakelijk om uw verzoek efficiënt te kunnen afhandelen.